Šťavnatý make up a najlepší narodeninový darček ♥

Featured Posts

streda, 8. júla 2015

Šťavnatý make up a najlepší narodeninový darček ♥

Ahojte! Teplo sa ešte stále drží, potím sa ako prasa ale to je vedľajšie :D



Milujem leto to už určite viete..a ak nie, tak ste sa to práve dozvedeli ;D a jeden z dôvodov prečo milujem leto je práve melón ♥
vedela by som to jesť na raňajky,na obed,na večeru,namiesto sladkostí a ešte by som mohla pokračovať... :D 
Práve to ma inšpirovalo v dnešnom videu, teda skôr môj top, ktorý tak isto milujem ♥(bodaj by nie keď sú na tom melóniky... :D)


Pre zhliadnutie klik naobrázok!!!

Takže toto bola moja inšpirácia na dnešné líčenie :) Krásne farebné líčenie, ktoré je jednoduché :)

A dnes ešte jednu vec Vám chcem napísať a hlavne sa Vám poďakovať lebo ste mi dali najkrajší darček na moje narodeniny, ktoré mám dnes :) 


Že čo je ten veľký darček? No predsa VY!!! Som veľmi vďačná že vás mám a že ma podporujete v tom čo robím ♥ 
Dosiahli sme 90 odberateľov na mojom youtube kanáli, o je neskutočné niečo :) 

Ak TY ešte nepatríš do našej pandovskej rodinky, stále to môžeš zmeniť :)Dúfam že čoskoro oslávime 100 odberateľov :) ♥

Ako trávite letné prázdniny? Aj vy milujete melón? Aký bol Váš najlepší darček?
Napíšte do komentárov! :) 



Kflori

9 komentárov:

  1. To som ja Batty nechcelo sa mi prihlasovať :D
    Tento makeup sa ti naozaj hodí a zrejme sa mi na tebe páči najviac zo všetkých čo si tu mala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe :D ďakujem :) všimla som si že aj mojim kamarátom sa veľmi páči tento make up

      Odstrániť
  2. tie oči sú božské ! :O
    Pozývam ťa na moju novú giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovedaťOdstrániť

Translate

Copyright © 2014 ✿ Kflori's Garden ✿