Iron man make up | Avengers | Collab s Mary

Featured Posts

streda, 29. júla 2015

Iron man make up | Avengers | Collab s Mary

Ahojte pandičky!
Dnes pre Vás mám jedno super líčenie inšpirované Iromanom z Avengersu. Presnejšie je to collabration s Mary z kanálu StyleBy MaryAnn. Dlho sme sa dohadovali,že aké videjko by sme mohli spraviť, potom sme dostali nápad spraviť si make up inšpirovaný Avengersom.

Podľa mňa nám to vyšlo super :) a aj sme sa pri tom zabavili. :P

Ak chcete vidieť ako som vytvorila tento look tak kliknite na obrázok :)





Máte radi Avengers? Videli ste film? Alebo máte obľúbeného superhrdinu?
Napíšte do komentára! :)



Kflori


6 komentárov:

  1. Krásne líčenie. Veľmi ti to pristane :)
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné, já Avengers moc nemusím, jsem spíš na Supermana, Batmana a tak. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) no chcela som batman vs superman ale môj priateľ ma presvedčil že mám spraviť avengersov lebo to teraz letí :D
      rada by som spravila niečo také také v budúcnosti sa možno dočkáte aj práve batman vs superman :)

      Odstrániť

Translate

Copyright © 2014 ✿ Kflori's Garden ✿