100 otázok na ktoré sa nikto nepýta | #2

Featured Posts

štvrtok 23. júla 2015

100 otázok na ktoré sa nikto nepýta | #2

Ahojky!! 

Teplo sa stále drží ja čím ďalej tým viac sa roztápam >_<
A nie len ja ale aj môj notebook,chudák :( práve preto sa mi ťažko robia videá lebo kým to upravím tak mi noťas zhorí :D
Ale aby som úplne nezmizla pripravila som pre Vás ďalšiu časť z TAGu 100 otázok, na ktoré sa nikto nepýta.
Už len príprava bola hrozná lebo som sa stihla spotiť len pri tom, že som sa trošku nalíčila :D a to som chcela ešte jedno video ale to som aj zmazala lebo to bolo hrozné :D
Tak ale aby ste nesmútili že nepridávam videá, tak som aspoň toto spravila :) Dúfam že aj to Vám bude stačiť ♥

Pre zhliadnutie klik na obrázok!!!




Tak opäť ste sa dozvedeli niečo nové a dúfam že ste sa aj zabavili :) aspoň trošilinku :3


Kflori

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Translate

Copyright © 2014 ✿ Kflori's Garden ✿