❀ Moje obľúbené letné kúsky ❀

Featured Posts

štvrtok, 25. júna 2015

❀ Moje obľúbené letné kúsky ❀

Ahojte 
Dnes pre Vás mám jedno nezvyčajné video ale mala som chuť si spraviť niečo také, tak som do toho šla a vyskúšala :) a už len kvôli tomu lebo MILUJEM LETO ♥
Tak Vám chcem predstaviť moje obľúbené letné kúsky plné farieb :3
Nájdete tam určite zaujímavé veci :) A ak nie nevadí hlavne že ja sa v nich cítim super, no nie? 

Tak tu sa môžete pozrieť na video, ktoré som pre Vás pripravila :)
Príjemné sledovanie ^_^

Pre zhliadnutie klik na obrázok!!!

A čo Vy? Máte obľúbené kúsky? Ktoré obdobie máte najradšej? Napíšte do komentára! :)

Kflori ❀

7 komentárov:

  1. ja mám najradšej leto :) môžem sa vyblázniť v oblečení a vo farbách :) najradšej mám asi košele, lebo sú najpohodlnejšie
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja tak nejak :) nemusím sa naobliekať ako eskimák :D

      Odstrániť
  2. tá košielka je úplne super !:)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ďakujem aj ja som sa zamilovala na prvý pohľad ♥ :)

      Odstrániť
  3. k létu prostě patří barvičky, takže všechno naprosto schvaluju, hezký výběr!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie kvetinkové šaty sú jednoducho super :) Chválim, tie by som si okamžite zobrala i ja :)

    Budem veľmi rada, ak si pozrieť môj blog Blog by Katy :-* a zároveň ťa chcem týmto pozvať do mojej prvej GIVEAWAY. Budem veľmi rada, ak sa zapojíš

    OdpovedaťOdstrániť

Translate

Copyright © 2014 ✿ Kflori's Garden ✿