RECENZIA: Makeup Revolution

Featured Posts

utorok 27. januára 2015

RECENZIA: Makeup Revolution

Tak ešte pred Vianocami som si objednala 2 rúže z Českej oficiálnej stránky značky Makeup Revolution. Mala som v pláne objednať niečo od nich lebo som počula celkom dobré veci o tejto značke a keďže som chcela kúpiť nejaký pekný rúž v fialovej farbe tak som vedela, že na akú stránku mám zavítať. Aj to tak bolo...hneď ako som zbadala fialový rúž v momente som sa zamilovala a keďže tie rúže sú neskutočne lacné tak som si povedala že si objednám ešte jeden..a poviem vám to bola super voľba!




Ako som už spomínala, rúže som objednávala pred Vianocami tak som sa trošku bála či v tom  nebudú mať chaos ale na moje prekvapenie celkom rýchlo to dorazilo čo je určite plus :)
Neustále mi posielali smsky aj emaily že vakom stave je moja objednávka a kde sa nachádza, čo je tiež super..predtým ako mi doniesli zásielku mi ešte volali že asi tak o 15 minút sú tam.
Balík dorazil v hrubšom papierovom obale a produtky boli zabalené ešte do bublinkovej fólie. Rúže mi prišli bez škrabancov úplne v poriadku :)

Tak poďme na samotné rúže...


Rúže majú pekný decentný čierny obal.Na vrchu je vidieť odtieň danej farby. Som milo prekvapená že farba na vrchu sa zhoduje s farbou rúžu, čo väčšinou môžme povedať že tie ukážky zvyknú byť pekne vedľa.Mám pocit že je tam naliatý rúž.Jediná vec čo by som vytkla je to že nápis Makeup revolution na tube je len namaľovaná nejakou zlatou farbou ktorá sa mi hneď zošúchala :/




zľava doprava Make It Right & 100% Vamp

Make it right je krásny fialový rúž čo pôsobí tak kozmicky.
Je to jemne trblietavý rúž, dobre krémový nepôsobí ťažko na perách.
Má sladkú vôňu, čo nie je také každodenné keď sa bavíme o rúžoch :)Mne osobne tá vôňa trošku vadí lebo nemám rada sladké vône...a to vôbec nie vanilkové a tento rúž presne tak vonia :/ 
Trvácnosť nie je taká veľká kedže je rúž dosť krémový. Pery nevysušuje.
100% Vamp je hnedo fialovej farby. Na perách dobre tmavá. A pôsobí viac matne ale nie je to matná farba. Perám naozaj dodá ten Vamp look :) 
Tento rúž nemá výraznú vôňu takže je to obrovské plus ;)
Ja o niečo ťažší na perách ale tiež nevysušuje pery a vydrží dlhšie ako make it richt. A netreba spomínať že som sa úplne zamilovala do tejto farby! <3
Ako ste si to mohli všimnúť na fb ale aj tu :D

a teraz poďme na to ako to vyzerá na perách :)



Tak a celkový dojem? Určite som spokojná a viem len odporúčať. :)
A čo vy máte nejaké skúsenosti z MUR? :)

Kflori



8 komentárov:

  1. Mám zrovna tu fialovou Make It Right a je to skvělá barva. Krásná rtěnka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj jasom rada že to mám ale momentálne som viac nadšená z tej tmavej <3 je ideálna na toto počasie :)

      Odstrániť
  2. Tá fialová je pekná tá druhá tiež ale ja by som asi nebola natoľko odvážna ju nosiť :D
    Mám rada vôňu vanilky a aj to keď ruz hydratuje takže nad tou prvou porozmyslam.

    Meggi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som to chcela vyskúšať, lebo vyzerala dobre a milujem upírov a tak všetko okolo toho...fialová farba je moja obľúbená ale predsa teraz viac som sa zamilovala do toho tmavého nosím to skoro každý deň :) a pri tej fialovej tú vôňu sa dá vydržať a keď máš rada vanilku tak to bude pre teba dobré, ešte je má takú výhodu táto farba že dá sa to naniesť aj decentnejšie :) a za takú cenu sa určite oplatí :) stojí to euro aj pár centov :)

      Odstrániť
  3. zbožňujem makeup revolution ! a tieto farbičky sú nádherné :) dokonca niekde na blogu som čítala že sú tam ukryté ešte farby v tom rúži, že keď sa rúž minie tak tam je ešte kúsok ukrytý :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to vážne? :O :D to som nevedela :D žeby v tom vrchnáku by bola ukrytá tá rezerva? :D

      Odstrániť
  4. Ja milujem takéto rúže! A tieto farby sú na odpadnutie. Chcem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mno ja som sa bála že ako to bude vyzerať na mne a odkedy ich mám stále ich nosím <3 sú naozaj super

      Odstrániť

Translate

Copyright © 2014 ✿ Kflori's Garden ✿