1000 visitors!!!

Featured Posts

štvrtok 22. januára 2015

1000 visitors!!!

Tak a je to tu! Neverím že som dosiahla toto číslo :)




A som nesmierne vďačná každému, kto si dá tú námahu a klikne na môj blog aby sa pozrel čo tu nájde. Ja viem že nie som najlepšia a možno vaša vysnívaná blogerka ale snažím sa :) a dúfam že časom to bude len lepšie :)

Musím uznať som v tomto nová a neskúsená väčšinu vecí robím sama od seba a možno to tak aj vyzerá. Čítam užitočné články aby som sa vyvíjala a bola každým dňom, každým postom lepšia :) Dúfam že aspoň trošku sa mi to darí a nájdu sa tu ľudia ktorí ocenia moju snahu, ale aj keď nie nevadí to znamená to že sa mám čo učiť alebo sa jednoducho na to nehodím...ale to by som nebola na seba hrdá keby som sa vzdala!

V dnešnej dobe je ťažké byť TOP lebo blogov a blogeriek je strašne veľa, každý sa snaží byť originálnym..ale niekedy to neide. Ale určite že tvrdá drina a čas nám ukáže to ovocie pre čo sme tak usilovne pracovali :)

Takže ak teraz to nevyzerá ružovo neznamená to že sa máme vzdať a revať v kútiku lebo s tým sa neposunieme nikam :)


ĎAKUJEM 
každému kto číta môj blog, komentuje, chváli či naopak kritizuje..

Veď bez vás by som tu asi nebola a nerobila to :)

A viete každé zlé je na ničo dobré :)

Prajem krásny deň <3

Kflori ♥

2 komentáre:

  1. Gratulujem :) Tiež som nedávno prekonala toto číslo a viem ako sa cítiš :) Držím ti palce, nech sa ti darí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne a prajem podobné aj tebe :)

      Odstrániť

Translate

Copyright © 2014 ✿ Kflori's Garden ✿